Integracje

Integracje systemów wideokonferencyjnych i systemów rezerwacji

Firma rozwija się prawidłowo, gdy klienci mogą łatwo łączyć się z pracownikami. W przypadku firm usługowych, firm konsultingowych, biur rachunkowych i każdej firmy, której sukcesywna praca polega na zaplanowaniu terminu spotkań z klientami etap planowania ma ogromne znaczenie. Trzeba mieć na uwadze, że klienci chcą w łatwy sposób zaplanować czas z konsultantem, technikiem lub innym ekspertem. Na szczęście są dostępne profesjonalne narzędzia, które z łatwością mogą służyć jako systemy rezerwacji kalendarzy.

Bookafy- idealny do integracji z ZOOM Video Communications i GoToMeeting

Bookafy automatyzuje sposób, w jaki rezerwowane są rozmowy wideo, sposób wysyłania potwierdzeń i przypomnień oraz sposób umieszczania linku do sali konferencyjnej w kalendarzu.

Po za możliwością rezerwacji terminów w naszych ulubionych miejscach istnieje możliwość integracji systemów wideokonferencyjnych. Klient po wybraniu idealnego terminu spotkania w wiadomości e-mail otrzymuje link do spotkania.

Największą zaletą Bookafy jest pełna integracja z Zoom Video Communications i GoToMeeting. Po połączeniu kont możemy zapomnieć o ręcznym przepisywaniu linków. System sam prześle odpowiedni link do osoby rezerwującej termin, nawet jeżeli korzystasz ze zmiennego ID spotkań. Oczywiście to nie oznacza, że z innymi się nie integruje.

 

Microsoft Bookings proste rozwiązanie dla małych, średnich i dużych firm

Największą zaletą Microsoft Bookings jest przejrzystość. Klienci widzą prostą stronę internetową, która pozwala im zarezerwować spotkanie, przełożyć termin i otrzymywać przypomnienia e-mailem. Przy okazji jeżeli korzystasz z Microsoft Office 365 Business lub Office 365 Business Premium masz już tą cenną aplikację przypisaną do konta. Jeżeli już sprawdziłeś i chcesz teraz zintegrować stronę internetową, firmowego Facebook’a, czy FunPage zadzwoń do nas!