Zbuduj swój biznes z nami

Niewiele jest rzeczy tak przyjemnych jak własny biznes, który przynosi dochód. Zanim dojdzie do sukcesów trzeba podjąć wiele decyzji. Na szczęście są firmy takie jak nasza, które chętnie doradzą Ci w budowaniu własnego sukcesu. Wiele istniejących i startujących przedsiębiorstw skorzystało z naszych usług, teraz czekamy na Ciebie!

uścisk dłoni

Skorzystaj z naszych podpowiedzi lub skontaktuj się z nami.

Co musisz zrobić, żeby założyć firmę?

Na wstępnie warto się zastanowić jaka forma działalności najbardziej odpowiada Twoim potrzebom. Jakie formy prowadzenia działalności gospodarczej są dopuszczalne?

  • jednoosobowa działalność gospodarcza
  • spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
  • spółka komandytowo-akcyjna
  • spółka komandytowa
  • spółka partnerska
  • spółka akcyjna
  • spółka cywilna
  • spółka jawna

Którą wybrać? Zacznijmy od konsultacji. Zadzwoń do nas – pierwsze 30 minut konsultacji jest za darmo!

Podczas wyboru odpowiedniej formy opodatkowania działalności gospodarczej, powinieneś przeanalizować wady i zalety wybranej formy, która zapewni Ci największy dochód netto. Pamiętaj, że wybór formy opodatkowania obowiązuje przez cały rok. Oczywiście istnieje możliwość zmiany formy opodatkowania, ale dopiero na początku następnego roku.

Podczas wyboru formy opodatkowania powinieneś mieć już zaplanowane:

  • formę organizacyjno-prawną prowadzonej działalności
  • wielkości zatrudnienia pracowników
  • skala i rodzaj działalności
  • wysokość przychodów

Rejestrując spółkę w KRS, możesz podać maksymalnie 10 kodów PKD, więc podczas wyboru kieruj się swoją wizją. Jeżeli myślisz, że Twoje przedsiębiorstwo może rozbudować się w szybkim czasie o dodatkowe segmenty, nie koniecznie nawet z tej samej branży, weź to pod uwagę.

Określenie kodu prowadzonej działalności gospodarczej jest niezbędne przy składaniu wniosku o rejestrację firmy!

Bardzo ciężko jest wybrać biuro rachunkowe, które będzie korzystne cenowo, a przy okazji zadba o Twoje finanse. Nie wybieraj pierwszego najbliższego (chociaż odległość do biura księgowego weź również pod uwagę, ze względu na konieczność dostarczania dokumentów). Sprawdź opinie, porozmawiaj z przedstawicielami lub przekaż to zadanie nam. Współpracujemy z wieloma firmami na terenie całej Polski. Pomożemy Ci znaleźć księgowego, który spełni swoje zadanie!

Wybór firmowego konta bankowego warto rozpocząć od dokładnej analizy rynku produktów bankowych. Będzie to wiązało się z poświęceniem sporej ilości czasu, która jednak zwróci się w postaci oszczędności i zadowolenia z dokonanego wyboru. Wiele Banków oferuje rewelacyjne promocje na start, a po roku dowiadujesz się, że rzeczywiste koszty prowadzenia konta są wyższe, inne instytucje dają normalne warunki, które są do zaakceptowania, ale np. kurs wymiany walut jest nie do przyjęcia. Dla tego podczas dokonywania wyboru skonsultuj się z przedstawicielami każdego z banków, które bierzesz pod uwagę lub zleć nam to zadanie.

Jesteś już tak blisko do posiadania własnej firmy! Mamy nadzieję, że przeczytałeś uważnie poprzednie punkty i zebrałeś potrzebne elementy do uzupełnienia wniosku CEIDG – Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności.

W przypadku spółek bardzo popularne jest odkupienie istniejącego przedsiębiorstwa. Zastanawiałeś się nad tym? Jeżeli pierwszy raz widzisz, że jest możliwość kupienia spółki to przeczytaj jakie są zalety takiego rozwiązania:

  • Oszczędność czasu i uniknięcie stresu. Sam proces składania dokumentów nie jest straszny, tym bardziej, że posiadasz już biuro księgowe, które za odpowiednią opłatą pomoże Ci w organizacji potrzebnych dokumentów. Tak czy inaczej na pewno kupując gotową spółkę zyskasz na czasie!
  • Odpowiedni staż firmy może ułatwić uzyskanie kredytu czy dotacji. Często wymagany w celu wzięciu udziału w przetargu.
  • Możliwość posiadania różnego rodzaju licencji, koncesji czy zezwoleń

Chcesz dowiedzieć się więcej? Zadzwoń do nas lub wypełnij formularz na dole strony!

Co będziesz potrzebował na start?

Logo, strona internetowa, wizytówka… zastanów się nad tym w jaki sposób chcesz być rozpoznawalny w internecie. Dobrze dobrane kolory i kształty zdobędą zainteresowanie Twoich klientów. W dowolnym momencie możesz zmienić logo, ale dobrze przemyślane logo pasuje wszędzie i jest Twoją wizytówką. Strona internetowa to dodatek, który jest tworzony z szacunku do klienta. Dobrą praktyką jest mieć stronę, nawet stworzoną typowo jako wizytówkę, gdzie klient znajdzie informacje na Twój temat i chociaż przybliżysz mu czym się zajmujesz. Wizytówka coraz częściej papier, który znacząca część osób wyrzuci po otrzymaniu. W przypadku naszej firmy staramy się wysyłać wizytówkę w wersji elektronicznej, mimo wszystko każdy pracownik naszej firmy posiada zapas w wizytowniku.

Każda profesja ma swoje potrzeby. Grafik, czy mechanik nie kupią takiego samego oprogramowania biura. Dla tego warto w pierwszej kolejności poznać dostępne rozwiązania do wykonywanej pracy.

Dlatego skupiliśmy się  na oprogramowaniu pierwszej potrzeby.

Na rynku znajdziesz wiele ofert oprogramowania do edycji dokumentów. Pytanie czy wiesz jakie zalety daje zastosowanie konkretnej oferty? Dużo firm korzysta z wielu rozwiązań np. łączą usługi Google i Microsoftu nie wiedząc, że posiadany pakiet daje możliwość prowadzenia wideokonferencji, prowadzenia systemu rezerwacji lub przetrzymywania sporej ilości danych w sieci.

Na szczęście w dzisiejszych czasach przychodzą nam na pomoc plany miesięczne i wersje testowe. Warto najpierw przetestować dostępne narzędzia przed podjęciem ostatecznej decyzji.

Pomijając oprogramowanie do edycji dokumentów pewnie zastanawiasz się co zrobić z danymi klientów, gdzie prowadzić listę zamówień, w jakim programie tworzyć oferty, gdzie pilnować płatności??? Tyle pytań, a my przedstawiamy Ci jedno rozwiązanie iBiznes firmy FirmaTEC, z którego sami korzystamy. Dzięki rozbudowanym modułom w sposób, który zadowoli nie jednego pedanta jesteśmy w stanie podzielić pracę na dział handlowy, księgowość, serwis, magazyn i logistykę. Jakby nie patrzeć dużo jak za naprawdę niską cenę. Sprawdziliśmy wiele ofert, przetestowaliśmy ogromną liczbę dostępnych aplikacji i śmiało możemy powiedzieć, że to rozwiązanie budzi w nas pozytywne emocje.

Wybieraj mądrze. Na początku wiemy, że jest trudno, gdy chce się zaoferować klientom wszystko co najlepsze. Zastanów się w pierwszej kolejności czego najbardziej potrzebujesz.

W pierwszej kolejności kup najważniejsze artykuły. Np. Jeżeli jesteś fotografem i wiesz, że Twój budżet nie pozwoli na zakup profesjonalnej kamery, ale za to możesz kupić wszystkie niezbędne akcesoria takie jak: lampy, statywy, oświetlenie, karta pamięci, program do obróbki zdjęć czy filmów to zrób to. Brak aparatu to nie koniec Twojej kariery. Jest wiele firm wynajmujących profesjonalny sprzęt, który normalnie kosztuje wiele tysięcy złotych, a możesz go mieć za cenę godziny Twojej pracy. Dzięki takiemu podejściu do pracy zyskasz wiele.

Po pierwsze posiadasz dostęp do najnowszych technologi w przystępnej cenie.

Po drugie testujesz sprzęt i możesz podjąć decyzję, gdy uzbierasz potrzebne pieniądze. Unikając ryzyka nie trafionego zakupu.

Po trzecie otwierając przedsiębiorstwo często okazuje się, że potrzeby klientów są różne, To co dzisiaj sprzedało się świetnie i masz do tego sprzęt, jutro nie musi się sprzedać i będziesz potrzebował innych narzędzi.

Ważną kwestią jest sposób komunikacji z klientem. Musisz dobrze poznać swoich klientów, formę ich pozyskiwania, główną drogę komunikacji. Warto umożliwić klientom łatwy kontakt w każdy możliwy sposób.

Popularne formy kontaktu to: konto firmowe na Facebook, konto firmowe na Instagram, wbudowany formularz kontaktowy na stronie internetowej i klasyczna niezastąpiona rozmowa telefoniczna.

Dobrą praktyką jest udostępnianie minimum dwóch numerów telefonicznych. Jeden do biura, drugi osobisty. Nic nie stoi na przeszkodzie, żeby korzystać z obu na smartfonie. Zadzwoń do nas po więcej informacji.

“Reklama dźwignią handlu” – tak mówią i mają rację. Strona internetowa to tylko start w Twój rozwój. Skuteczny marketing to wiele składowych, które należy rozważyć. Samodzielne próby tworzenia reklamy w internecie to czasochłonne i trudne zadanie. Na szczęście masz nas! Zaczniemy od analizy, a Ty zdecydujesz co dla Ciebie jest najlepsze.

Podoba Ci się to co przeczytałeś wyżej?

Wypełnij formularz poniżej. Skontaktujemy się z Tobą

na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w niniejszym formularzu w celu uzyskania odpowiedzi na złożone zapytanie. Moja zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest dobrowolna lecz niezbędna do uzyskania odpowiedzi.

PlayZOOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ z siedzibą przy ul. Szańcowej 17, 01-458 Warszawa, tel.: +48 22 122 89 33, adres e-mail: office@playzoom.pl, informuje, że jest administratorem danych wskazanych w zgodzie na przetwarzanie danych osobowych, w rozumieniu ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz ROZPORZĄDZENIA PARLAMENTU EUROPEJSKIEGO I RADY (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Tekst mający znaczenie dla EOG) (Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej, L rok 2016 nr 119 poz. 1), które przetwarza w związku z przesłanym zapytaniem.

Będziemy przekazywać Twoje dane osobowe naszym dostawcom, którym zlecimy usługi związane z przetwarzaniem danych osobowych, np.;

  • dostawcom usług IT,
  • agencjom marketingowym,
  • agencjom badawczym.

Takie podmioty przetwarzają dane na podstawie umowy z nami i tylko zgodnie z naszymi poleceniami.

Na podstawie Twoich danych osobowych dokonujemy profilowania, czyli automatycznej oceny niektórych czynników osobowych dotyczących Ciebie.

Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji niniejszego zadania.

W związku z przetwarzaniem Pani\Pana danych osobowych przysługuje Pani\Panu prawo do:

  • żądania od Administratora dostępu do Pani\Pana treści danych osobowych,
  • żądania od Administratora sprostowania Pani\Pana danych osobowych,
  • żądania od Administratora usunięcia Pani\Pana danych osobowych (zaprzestania przetwarzania),
  • żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania Pani\Pana danych osobowych,
  • cofnięcia zgody w dowolnym momencie do przetwarzania Pani\Pana danych osobowych,
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/pana danych osobowych,
  • przenoszenia Pani/Pana danych osobowych,
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego (tj.: Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych).

PlayZOOM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ dokłada wszelkich starań, aby zapewnić wszelkie środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym czy umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami.